SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Tuesday, March 24, 2009

jalan jalan

dua minggu lepas, weols ke melaka. abiskan wikend kt sane. mak mertua ku dgn kakna sefamily dtg makan angin ke melaka dan shah alam, sempena cuti skulah... jd aku ngn hubby pun sebuk2 gak curik masa tuh. hehehe.


weols stay rumah Abg Man - abg By no 2 - kt Ozana Country Club.. area Bukit Katil Melaka. then sume ade bkumpul kt sane rupenya.. Abg Zu sekeluarga pun ade Ipoh... keje kt sane? makan makan makan sahje selama 2ari tu...

my Hubby wif Bonda terchenta :)


borak anak beranak :)


dh alang2 kat sane, weols berkesempatan ke rumah Abg Faizal - abg By no 7 - gak. tp Abg Ja tkde coz die bertugas kt Hospital Kedah..yg ade Kak Anis la ngan anak2 die.. Kak Anis pun Doktor, tp bertugas di Hospital Melaka je.. erm.. sonot kan? dua2 doketor... :)





ahad malam, kami terus bergegas lik Kl. esok kejeeeeee......

ni pic aku layan asam pedas.. mula2 smpai melaka trus pegi kedai tuh.. kalo smpai melaka, tk gi mkn asam pedas Hajah Mona tu tak sah lewww...



heeeee.. best sgt! ni pun dh kecur ingtkan asam pedas tuuu..


satu utk By satu utk aku.

mcm nk tapau jerk!

No comments: