SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Friday, June 18, 2010

Membeli Tanda Air

Ahernya, saya berjaya memujuk hati saya untuk mengambil masa membeli Tanda Air - WATERMARK. Sebenarnya watermark ini penting untuk kita. Bubuh watermark dekat gambar gambar yang kita upload kat mana mana saja kat Internet ni tersangat lah penting demi menjaga gambar gambar kita daripada dicuri dan di jaja sana sini.


Sebenarnya banyak kes kes macam tu. Tapi mintak mintak, takda siapa yang berkenan dengan gambar gambar saya sebelum ni lalu mencuri tanpa minta izin. Harap sangat TIADA la!


So, saya telah membeli di bizzonline-eya ni. Bermacam macam pesen watermark ada, sampai saya naik pening, sampai saya hanya memilih watermark jenis kartun yang ada kereta merah untuk saya tempek kat gambar gambar saya nanti. Takpelah, saya nak jadikan hidup saya macam kartun sekejap. Baru ceria dan happy-go-biny selalu.


Jadi, sesiapa yang berminat untuk pasang watermark juga, sila la klik DI SINI. Caranya amat lah mudah sekali, tuan yang menjual pun baik hati tapi sebelum tu korang kena ada Photoscape dulu. Nak install Photoscape senang dan free saja, nanti kat situ pun ada di ajar. Ok, sila la cuba dan selamat memilih watermark pilihan anda.




Ni adalah gambar pertama saya menggunakan watermark. Malam semalam, Mama sibuk membeli watermark sambil layan Argentina vs Korea, dia sibuk melayan perasan mengigit katil dan mengguling guling atas katil. Nampak tak bapaku pulang dari kota, bapa ku beli kan kereta, kereta kecil warna merah tu.. Cute mute.


Selingan : Yihuuuu!!! Argentina menang bergaya!!!! Comeyy gilosssss mereka mereka!!!



Ok, pada sesiapa yang takda watermark tolong gi beli. Dah. Saya dah habis cakap pasal ni.


Sekian..!

3 comments:

bizzonline said...

haha..sngkan..
epi ngecop psni.

*curik link entry ni buleh?
nk letak kt link promo

zteesyahmi said...

hi. tq... ;)

halah ngecop sana sini. hehe.

ok, bulih.. nti bleh promo skali then saya pun blh tmbh kawan lagi. ye!

tq

alyyani said...

uuuu so, lepas upload gmbr tu automatik akan ada watermark tu kah? baru tau nih. nak jenguk gak le :)