SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Thursday, July 15, 2010

Yang Femes Kat PCB

Ni adalah pics lama dalam folder hardisk aku! Huhh tak habis lagi kerja menggodek external hardisk tu! Hahaha! Biarlah, kenang zaman dulu dulu kejap. Ni tahun 2008 ni.



Sila lah jamu mata dan layan keteliuran sekejap ya. Tu pun kalau terliur lah.





Sesiapa yang pernah sampai ke Pantai Cahaya Bulan mesti tahu apa yang femes kat sana. Walaupun ada yang cakap, seafood bergoreng ni ada yang mungkin digoreng berulang kali untuk beberapa hari, tapi bila sesekali pekena ni, memang tak ingat orang keliling la kejap! Hahahah, aku citer bab makan makan memang rakus!



Aku dah agak kecur ni. Hahaha!







Ini bukan lah aku, tapi Suky Tevez!
Rupa aku pun camni lah lebih kurangnya.
Hurmm.







Sekian..!

2 comments:

akma said...

bestnye kalau cite pasal makan. hehe. yg tue udang goreng ke? slurpss... terliur sudah

bizzonline said...

bape hengget la tu ye..
sume sefud..