SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Monday, October 11, 2010

Outstation Lagi

Ceh..! Macam orang keje pejabat jer. Hahaha. Ayat pun skema. Orang orang tua panggil pejabat lah kan..


Hemm.. Ni haaa.. tak pasal pasal tengah minggu ni kena pulak berkalut ribut ikut Papa outsation. Best tu best lah cuma yang tak best.... Bila asyik tempat sama jer.. Nape tak hantar obersi ke oberiber ke... Baru lah Mama tak bosan nak packing barang huhuhu.. Kalau ikut hati, malasnya nak pergi.. Tapi mana boleh, tempat isteri kan di sisi suami. Ceh lagi sekali!





Aku..? Jadi Puan Wan Zetty ke... Aduiii mak!

Ok, sekian..!

1 comment:

Dda Ly said...

seronok nyeee..puan zatty nak ke mane kah itu?? huhuh jeles..:D ngee selamat pergi dan balek ok dear?