SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Thursday, April 14, 2011

Giveaway Oleh - Oleh Dari Bandung! Siapa nak?!


Sticky My First GA until 14 April 2011
(Entry baru kat bawah entry ni yer ;p)



Bismillahirrahmanirahim.
Pertama kali buat Giveaway sejak berblogging dari tahun 2008.
Sempena coti-coti Ztee dan family ke Bandung - Jakarta baru-baru ini, Ztee ada sedikit cenderamata dan buahtangan dari sana untuk yuols yang sudi membaca dan mengikuti kisah Ztee ni.
:)




Syarat-syaratnya senang saja:


* Terbuka kepada semua yang ada blog dan mesti menjadi follower blog Kisah Mama Malikha 
* Buat satu entry khas dan bertajuk  "Giveaway Oleh - Oleh Dari Bandung! Siapa nak?! " , copy banner diatas ke dalam entry anda dan linkkan ke entry ini.
* Boleh tag 2 rakan untuk join sebab ada 12 cenderamata yang nak di kasi ni.
* Last sekali, linkkan penyertaan anda ke entry ini bersama ID Follower. Senang nanti nak check ya!
* Tarikh tutup : 14 April 2011
* Pemenang berdasarkan lucky draw by Mr Papa dan Malikha - baru saspenkan buat cabut undi :)



P/S : Giveaway ini akan terbatal jika penyertaan kurang dari 10 orang.






Sudi-sudikan lah join!!!
Terima kasih!
:)



 




173 comments:

Anonymous said...

nak join!!

MamaRifqy said...

zteee

http://mamarifqy.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

pertama kee??
adiahh ????

Anonymous said...

http://tinaothman.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandungsiapa.html

nak menang!! hehehe

eliyaezlinalias said...

da join da ztee

http://eliyaezlinalias.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

malikha cabut nama aunty yea! muahx!

wanie md zain said...

ztee

wanie dah join..

http://80to78.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung.html

Fadzillah Kamarudin said...

saya join...

id : Fadzillah Kamarudin

http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Ein said...

http://duniakueinspirasiku.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

harus la ni join sekaki hihi...
shima join tau!
id:shimasalleh

http://shimasallehcontestnga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

adiah air bandung ke? ekekekeke :)

nadiah said...

salam,saya join ya

http://nettskerepek.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: nadiah

tq

nadiah said...

salam,saya join ya

http://nettskerepek.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: nadiah

tq

~syue syada~ said...

saya join ye ! :D

http://syuesyada.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Iris Raudhah Collections said...

kter da join..

http://suedeorange.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id folower kte sue85

Unknown said...

join:)

http://nanakimie.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Nyonya Mansor said...

Ztee.... ai dah join wpon tak di tag oleh sesape pong... huhuhuhu

http://deeladybee.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ID Follower : Ellyn Mazleina

Mama Damia said...

mama likha...kyra dh join..
http://mysweetheartkyra.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ayu sleeping said...

dah join,

ni link:- http://sweethoney-ayu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower:areyou_aries atau ayu sleeping

ariana said...

Akak dah joint..:)

http://arianasstorys.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung.html

cikanna said...

Salam,saya join...

http://seindahfarhana.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: cikanna

zura_habibhaariz said...

Saya sedia utk dipilih;p
id; zura_habib
entry:
http://shahzurahabibcontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

nak join.......

Unknown said...

nak join....

Pinky Dinky said...

join ;)

http://icecoklatvanilla.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Pinky Dinky said...

lupe plak..hehe

ID Follower : ain syafain

aNiM said...

saya nak oleh-oleh dari bandung!

http://luvnabilndamia.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: aNiM

tq Mama Likha:)

fadwa daud said...

salam mama..
wawa join ye:)
id follower:fadwa daud

http://stayinheart.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

thanks a lot mama!!:D

misz l0vely said...

hYe!
j0in ur GA..

http://l0vec0ntestgiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

tq...
;)

Unknown said...

kak..sy da join..

http://cintareena.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Naba' Jannatu Syauqiyah said...

id :: ika puk puk

link :: http://ikapukpuk-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Fieda said...

JOIN :)

ID : FIEDA

LINK : http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

-Nureen- said...

salam
nureen join
http://nureenasirellesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
tq

adeQ said...

adeq join..

http://adeqedwin.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: adeq

Mama Zharfan said...

salam

me join yer

http://suzie284contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

follower id : mama zharfan
email : suzie284@yahoo.com

gumont said...

saye gumon

http://gumon-nia.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

done!
hee

kakngah said...

hai mama

nk joint juga

my n3 >>> Giveaway Oleh - Oleh Dari Bandung! Siapa nak?!

my id >>> adnilsa_aslinda

Kyra said...

dengan rasminya mama qis joint

www.akma81.blogspot.com said...

Likha muchuk sila cabut nama mama Nayli & Zara okeh. hiks!

http://akma81.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Mekacih.

Mama Rayyan said...

mama join
http://pelangichenta-fieda.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id;mama rayyan

aLeesYa's Mummy said...

mummy join ye.

http://fiezayie.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

harap2 ada tuah...

Anonymous said...

Dah join.
Id follower-cempaka kuning

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Kyra said...

http://kahirarazlan.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

azleen said...

saya dah join!
id: Azleen
http://lovelygiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

amiey lee said...

dh siap assignment

http://dvillahati.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

syu dah join..

http://syu90contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

tQ~

Anonymous said...

Mama Malikha...
Fitri Senin dah join.. =)
http://fitribintisenin.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

dah join....http://sayang4a.blogspot.com

meoww cat said...

saya join...

id follower: meoww cat

http://contestngiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Wawa Amran said...

Dah join!

http://wawamran.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Cik Sara Aspalela said...

nak join! hehehe....

id: cik sara aspalela

http://ciksaraspalela.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

id:adek
link:http://almost-about-me.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

WanMyzura Collections said...

AKUM.. SAYA JOIN YA

http://akulahstrawberry.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

fi join...

id : efi

http://efipurpleshine90.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

transformed housewife said...

salam kenal,

nak join juga:
http://crazyabtcontests.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: transformed housewife

nur said...

SALAM.
NUR JOIN YER.
http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
HARAP BETUAH.


JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE
nurhafiz2009@yahoo.com

Unknown said...

mee bandung? Jadi la tu hihi...

Myra Jay said...

Dah join :)


http://mairasukacgl.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ain roxmum said...

udah join...

id~ ainroxmum

http://ainroxmum.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

princessdelliza said...

princess da join..

http://princessdelliza.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id folower: pinky gurlz

zahidah dihaz said...

saya join juga ya...

id: zahidah dihaz
Entry contest

Anonymous said...

chara join..

http://chocolatexoxos.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

panda montel said...

http://winkwinkwithwen.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

wen da join ni hehhee thanks ya... for GA...

haiza aryani ilyas said...

salam..saya join yea.. :)

http://sakuraryani.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ciK pAri said...

join......

http://maritzaperezzzz.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Lelord said...

Mamanajlaa join gak

http://canteek-selalu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Aya Ariel said...

nak join gak

id : Aya Ariel

http://mummydonakesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Aya Ariel said...

join gak..
id : Aya Ariel

http://mummydonakesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

AishaAminudin said...

aisha join

http://ady-shariz.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower : adyshariz

TQ

Unknown said...

nak join gak...

id follower : my aisy
link :
http://allboutgancontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Ogy said...

id;ogy

http://ogy2112.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

ju join

id;juniza

http://blogjuniza.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

as ♥ Leenda said...

saya join..

id - asleenda

http://akuolind.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

EzyFadzilah said...

join dear...

ID:ibu elysha

http://almaripinkezy.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Farhana said...

saya join

id: Syasya Farhana
http://kasihfarhana.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

su su said...

su su join.........

http://puansuaizal.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
id follower-su su

oshin-jamel said...

join jugak!!

id folower = ♥ oshin mama♥

http://oshin-jamel.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Azlina said...

lin join

id follower :lin azlina

http://all-contest-ga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

taufidris said...

http://taufidris.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

illafira said...

dah join

http://illafira.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id - illafira

ummi hannaluqman said...

saya join gak....

http://ummihannaluqman.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html#links

id : ummi hannaluqman
email: maktam_suhaila79@yahoo.com

wanie md zain said...

ztee dah edit

id:wanie md zain

wanie md zain said...
This comment has been removed by the author.
*CaM* said...
This comment has been removed by the author.
Cute MuM said...

Cute Mum dah join..

http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

TQ

*CaM* said...

join sudah..

id follower: its'me

http://touchthis-cam.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

*CaM* said...

join sudah..

id follower: camkamilah

http://touchthis-cam.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Nur Salwa said...

join yea

id : nsalwa ishak

http://ibuziqri.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

syakila said...

id;syakila

http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Zue AnnaLeeya said...

salam... join yer..

id : Zue AnnaLeeya

http://zueannaleeya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mariah_smile said...

join

ID: mariah_smile

http://taufikmaria.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

story of my life said...

Salam,

dah join ekk..

http://ilhamkuchantek.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Sari said...

nak nak
id follower:sari
link:http://duniacontestku.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
tq

risa said...

ramainye yg joinnnn..hehehe

Myalycia said...

salam.. alycia join..

http://alycia-dan-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

tq ;)

kakngah said...

hai mama..
already follow.. id - adnilsa_aslinda. profile kite yang tanpa gambar :)

nazayiena said...

keluargaku Syurgaku dah join.....

http://nazayiena76blogspotcom.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
id follower:nazayiena

Yatie said...

alhamdulillahhhh.. dah join.. ;)

id follower = yatie_mafia

http://yatiemahadi.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

join

http://zaiikulim.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id;zaikulim

Cik Effie said...

Id Name: Cik Effie
Url: http://ilovemybelog.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mas said...

ok mas join

http://mascontestgiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

byknyer hadiah fm ader tak??

Rina Rahamat said...

wah best nak buat GA..tgk nnt kalau sempay sy join sekaki..


AMALAN SUPAYA ANAK MENDENGAR KATA

Anonymous said...

join
http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

join jgk!!

id follower; mrsfiza

http://mrsfizacontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

♥CuteMummy ♥ said...

id;♥CuteMummy ♥
http://rinna57.blogspot.com/

+ e.z + said...

http://mamaaerishtwo.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
id: eb ezrin (332)
tq

hezrina83 said...

http://mummymairacontestga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

join
id hezrina83

nizie said...

http://tiarah-smallcottage.blogspot.com/2011/04/ga.html

id : nizie Lee
tq

lili said...

http://layanga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

~dYaHaHa~ said...

salam,amor join

http://dyahahaslittlecottage.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id amor

folow amor balik k

Unknown said...

Mrs. asida join yer

http://ilovecontestblog.com/2011/04/05/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa-nak/

TQ

Unknown said...

miza join,

http://haycontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

fa10 said...

fa10 join juga,

http://fa10-sekadarmencuba.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: fa10

Nadiah Sidek said...

saya join!

http://mycontestzone.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

sarah said...

sarah join

http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mamazureen said...

nak join sebab nak ole-ole dari bandung.. heheh

http://mamazureen.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: mamazureen

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

join!!

is: mama amanarief


http://mamasayanakmenang.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

segalanyer kuterima... said...

http://segalanyerkuterima.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id;sakinah

Mrs. K said...

join!

http://ibuhadif.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

SoFiaHB said...

me joined

id;sofiah


http://sofiah-andaikutahu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

aanie said...

sy join ye...

id: aanie

http://aanie.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

Salam.

Saya join.

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ID FOLLOWER:QUEENPINK

Unknown said...

join gak

http://mamaizzul.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower : *azni*

tq...

Faziera193 said...

saya join!! ^__^

http://faziera193.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ID: Faziera

Unknown said...

cb nsb di sini.

my id leyzajamil ~ 354

Giveaway OLE-OLE dari Bandung! Siapa nak?

Nida n' Hanafi said...

as-salam..

Saya join.. moga-moga ada rezeki...ameeeeeeennn

http://nisajijah.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: Nida

tq:)

Qard91 said...

QARD JOIN

http://qard91.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

my shaizhar blog contest said...

saya turut serta

id follower : my shaizhar blog contest

link :

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

norhazanita said...

join . :)

http://lolaieta.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Noor Fatin said...

saya join!!

id: noor fatin

http://fatinlovecontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

:)

The Giveawaystuff said...

slm..wa join yer
http://thegiveawaystuff.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: thegiveawaystuff

Misz-ella said...

waaaaa .. ramai nya da join. tak kira .. kakchik nak gak!! haha ..

http://misz-ella.blogspot.com/2011/04/give-away-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Admin said...

dah join!!


http://www.blackrosehunter.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

yay@azidie89 said...

dah join !=)

id:YAY@AZIDIE89

http://aidaanfa89.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

DeeBa said...

join..! :D

id follower : deeba

http://siladybirdst0ry.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Qaseh Qistina said...

sy join ya..
Qaseh Qistina

http://qesahqaseh.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Jieda said...

as salam..saya join

id: jieda
url: http://join-giveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Pyqah said...

join gak..hihihi

id follower ; pyqah87

http://pyqah87.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

inahasan said...

join

id;inahasan

http://inahasan.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Unknown said...

join sama

id;rosilahi

http://rosilahi.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mamaqari said...

mamaqari join
id :mamaqari
http://mamaqari.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Izan Ishak said...

izan join ye~

http://diariummi-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: Izan Ishak

Zalina said...

Joinnnnnnnnnnnnnnnn

id;zalina

http://usharapa.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

thanks..

..m@m@ T0meLL.. said...

join

id :m@m@ t0meLL & GA

http://belogmamatomel.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

umie roza said...

SALAM PERKENALAN
saya join yer
id folower: umi roza

http://nozacik.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Mama Syima said...

ID follower : syima mama kyra

http://contestngamamakyra.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

atie @ ejay said...

join:)

id : atie @ ejay

http://atie-bluesky.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

hawasumiri said...

saya nak join..


id:hawasumiri

http://thetoadbehindmirror.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

masz amysya said...

da join..
http://maszamysya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

babylove said...

http://bicara-hati-mama.blogspot.com/2011/04/mama-lika-ga-dtg-lagik.html

toing toing...

Kasih Ibu Arif said...

Bakal besan menjointkan diriiii....

http://blogibujointcontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-ole-ole-dari-bandung.html

tata

ariana said...

Salam.Meh lah join 1st GA akak pulak:)

http://arianasstorys.blogspot.com/2011/04/arianas-story-1st-ga.html

yuyu jannah said...

yuyu join

http://preciousmomentslovecontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id ; nuruljannah sukhri

Anonymous said...

id : mrs ackmal

http://noremyrahmat.blogspot.com/2011/04/contest-giveaway-oleh-oleh-dari-bandung.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam..Dah join!!

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

o said...

da join.
id: keyah

http://hidupdalampelangi.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

panda montel said...

da update nama tu kat blog maap yee

ibu_Arifa said...

yey! dah siap entry nyer..

http://ibusukacontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: ibu_Arifa

jermput singgah ke blog saya yer :)

cikpuanhady said...

salam..me join..entri autopublish jam 12.36 tghari nanti..

id : cikpuanhady

http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

kalau link tak valid gitau ek..thanks..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

pzah said...

dah join

id: pzah

http://aku-pzah.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

jiwagambarkosong said...

assalamualikum..saya mau join juga ya..
:)

http://jiwagambarkosong.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

joined! :) nak ole² tuuuu... wuwuwu -__-


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

amyeryn said...

http://mycontest-giveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower : mama tisya

Unknown said...

SALAM. NANA DA JOIN JUGAK..

http://bungakubakawali.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

qucachahir said...

salam.. :)
saya join..datang singgah tengok oke..
link:
http://quraishahir.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

deqlis said...

salam, deqlis join

http://deqlis-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html


id: deqlis

shayerrr said...

join...

http://asyikbercontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: qieranna

ayuselalu said...

id;ayu

http://ayuayu101.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Hanani said...

ztee, nani join ye..:)

http://mynameishanani.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id:hanani

likha, nnt undi nama auntie tau...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

join..

http://erynaraisyajoincontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower:lisavskhusairi

Hana Rahim said...

alhamdulillah sy join:)

http://hanarahim.blogspot.com/2011/04/giveaway-ole-ole-dari-bandung-siapa-nak.html

id follower:hana rahim

Nea Flerida said...

salam..

nil join..

id : neaflerida/nil

http://neaflerida.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

thanks

amalina azhar said...

sy join :)

http://amalinamira.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower:amalina azhar

terima kasih :)

marish sha said...

sha pun join ,

id : Marish Sha

http://marishaa.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

muCux said...

saya join walaupun agak lambat. . .harap2 tuah saya :)

http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Axie04 said...

saya joint ni
harap ade luck la
huhu

http://beingmenu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: axie04