SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Thursday, April 14, 2011

Giveaway Oleh - Oleh Dari Bandung! Siapa nak?!


Sticky My First GA until 14 April 2011
(Entry baru kat bawah entry ni yer ;p)



Bismillahirrahmanirahim.
Pertama kali buat Giveaway sejak berblogging dari tahun 2008.
Sempena coti-coti Ztee dan family ke Bandung - Jakarta baru-baru ini, Ztee ada sedikit cenderamata dan buahtangan dari sana untuk yuols yang sudi membaca dan mengikuti kisah Ztee ni.
:)




Syarat-syaratnya senang saja:


* Terbuka kepada semua yang ada blog dan mesti menjadi follower blog Kisah Mama Malikha 
* Buat satu entry khas dan bertajuk  "Giveaway Oleh - Oleh Dari Bandung! Siapa nak?! " , copy banner diatas ke dalam entry anda dan linkkan ke entry ini.
* Boleh tag 2 rakan untuk join sebab ada 12 cenderamata yang nak di kasi ni.
* Last sekali, linkkan penyertaan anda ke entry ini bersama ID Follower. Senang nanti nak check ya!
* Tarikh tutup : 14 April 2011
* Pemenang berdasarkan lucky draw by Mr Papa dan Malikha - baru saspenkan buat cabut undi :)



P/S : Giveaway ini akan terbatal jika penyertaan kurang dari 10 orang.






Sudi-sudikan lah join!!!
Terima kasih!
:)



 




173 comments:

Anonymous said...

nak join!!

MamaRifqy said...

zteee

http://mamarifqy.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

pertama kee??
adiahh ????

Anonymous said...

http://tinaothman.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandungsiapa.html

nak menang!! hehehe

eliyaezlinalias said...

da join da ztee

http://eliyaezlinalias.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

malikha cabut nama aunty yea! muahx!

wanie md zain said...

ztee

wanie dah join..

http://80to78.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung.html

Fadzillah Kamarudin said...

saya join...

id : Fadzillah Kamarudin

http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Ein said...

http://duniakueinspirasiku.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ShimaSalleh said...

harus la ni join sekaki hihi...
shima join tau!
id:shimasalleh

http://shimasallehcontestnga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

adiah air bandung ke? ekekekeke :)

nadiah said...

salam,saya join ya

http://nettskerepek.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: nadiah

tq

nadiah said...

salam,saya join ya

http://nettskerepek.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: nadiah

tq

~syue~ said...

saya join ye ! :D

http://syuesyada.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

sue said...

kter da join..

http://suedeorange.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id folower kte sue85

nanakimie said...

join:)

http://nanakimie.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Nyonya Mansor said...

Ztee.... ai dah join wpon tak di tag oleh sesape pong... huhuhuhu

http://deeladybee.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ID Follower : Ellyn Mazleina

Mama Kyra said...

mama likha...kyra dh join..
http://mysweetheartkyra.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ayu sleeping said...

dah join,

ni link:- http://sweethoney-ayu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower:areyou_aries atau ayu sleeping

ariana's said...

Akak dah joint..:)

http://arianasstorys.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung.html

cikanna said...

Salam,saya join...

http://seindahfarhana.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: cikanna

zura_habib said...

Saya sedia utk dipilih;p
id; zura_habib
entry:
http://shahzurahabibcontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mummy sayang said...

nak join.......

mummy sayang said...

nak join....

ain syafain said...

join ;)

http://icecoklatvanilla.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ain syafain said...

lupe plak..hehe

ID Follower : ain syafain

aNiM said...

saya nak oleh-oleh dari bandung!

http://luvnabilndamia.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: aNiM

tq Mama Likha:)

fadwa daud said...

salam mama..
wawa join ye:)
id follower:fadwa daud

http://stayinheart.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

thanks a lot mama!!:D

misz l0vely said...

hYe!
j0in ur GA..

http://l0vec0ntestgiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

tq...
;)

Reena said...

kak..sy da join..

http://cintareena.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ika puk puk said...

id :: ika puk puk

link :: http://ikapukpuk-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Fieda said...

JOIN :)

ID : FIEDA

LINK : http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

-Nureen- said...

salam
nureen join
http://nureenasirellesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
tq

adeQ said...

adeq join..

http://adeqedwin.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: adeq

Mama Zharfan said...

salam

me join yer

http://suzie284contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

follower id : mama zharfan
email : suzie284@yahoo.com

gumont said...

saye gumon

http://gumon-nia.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

done!
hee

kakngah said...

hai mama

nk joint juga

my n3 >>> Giveaway Oleh - Oleh Dari Bandung! Siapa nak?!

my id >>> adnilsa_aslinda

Kyra said...

dengan rasminya mama qis joint

akma said...

Likha muchuk sila cabut nama mama Nayli & Zara okeh. hiks!

http://akma81.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Mekacih.

Mama Rayyan said...

mama join
http://pelangichenta-fieda.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id;mama rayyan

aLeesYa's Mummy said...

mummy join ye.

http://fiezayie.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

harap2 ada tuah...

Anonymous said...

Dah join.
Id follower-cempaka kuning

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Kyra said...

http://kahirarazlan.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

azleen said...

saya dah join!
id: Azleen
http://lovelygiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

amiey lee said...

dh siap assignment

http://dvillahati.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

SyUhAdA said...

syu dah join..

http://syu90contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

tQ~

Anonymous said...

Mama Malikha...
Fitri Senin dah join.. =)
http://fitribintisenin.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mummy sayang said...

dah join....http://sayang4a.blogspot.com

meowww cat said...

saya join...

id follower: meoww cat

http://contestngiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Bo0lat's Heart said...

Dah join!

http://wawamran.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Cik Sara Aspalela said...

nak join! hehehe....

id: cik sara aspalela

http://ciksaraspalela.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

dira said...

id:adek
link:http://almost-about-me.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

MaIzUrA said...

AKUM.. SAYA JOIN YA

http://akulahstrawberry.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Efipurpleshine said...

fi join...

id : efi

http://efipurpleshine90.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

transformed housewife said...

salam kenal,

nak join juga:
http://crazyabtcontests.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: transformed housewife

nur said...

SALAM.
NUR JOIN YER.
http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
HARAP BETUAH.


JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE
nurhafiz2009@yahoo.com

ShimaSalleh said...

mee bandung? Jadi la tu hihi...

Myra Jay said...

Dah join :)


http://mairasukacgl.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ain roxmum said...

udah join...

id~ ainroxmum

http://ainroxmum.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

♥Princess Delliza♥ said...

princess da join..

http://princessdelliza.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id folower: pinky gurlz

zahidah dihaz said...

saya join juga ya...

id: zahidah dihaz
Entry contest

Anonymous said...

chara join..

http://chocolatexoxos.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Wen said...

http://winkwinkwithwen.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

wen da join ni hehhee thanks ya... for GA...

haiza aryani ilyas said...

salam..saya join yea.. :)

http://sakuraryani.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ciK pAri said...

join......

http://maritzaperezzzz.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Lelord said...

Mamanajlaa join gak

http://canteek-selalu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Aya Ariel said...

nak join gak

id : Aya Ariel

http://mummydonakesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Aya Ariel said...

join gak..
id : Aya Ariel

http://mummydonakesya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Adyshariz said...

aisha join

http://ady-shariz.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower : adyshariz

TQ

My Aisy said...

nak join gak...

id follower : my aisy
link :
http://allboutgancontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Ogy said...

id;ogy

http://ogy2112.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

juniza said...

ju join

id;juniza

http://blogjuniza.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

as ♥ Leenda said...

saya join..

id - asleenda

http://akuolind.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

I B U E L Y S H A said...

join dear...

ID:ibu elysha

http://almaripinkezy.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Farhana said...

saya join

id: Syasya Farhana
http://kasihfarhana.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

su su said...

su su join.........

http://puansuaizal.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
id follower-su su

Oshin jamel said...

join jugak!!

id folower = ♥ oshin mama♥

http://oshin-jamel.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Lin Azlina said...

lin join

id follower :lin azlina

http://all-contest-ga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

taufidris said...

http://taufidris.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

illafira said...

dah join

http://illafira.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id - illafira

ummi hannaluqman said...

saya join gak....

http://ummihannaluqman.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html#links

id : ummi hannaluqman
email: maktam_suhaila79@yahoo.com

wanie md zain said...

ztee dah edit

id:wanie md zain

wanie md zain said...
This comment has been removed by the author.
*CaM* said...
This comment has been removed by the author.
Cute MuM said...

Cute Mum dah join..

http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

TQ

*CaM* said...

join sudah..

id follower: its'me

http://touchthis-cam.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

*CaM* said...

join sudah..

id follower: camkamilah

http://touchthis-cam.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

nursalwa said...

join yea

id : nsalwa ishak

http://ibuziqri.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

syakila said...

id;syakila

http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Zue AnnaLeeya said...

salam... join yer..

id : Zue AnnaLeeya

http://zueannaleeya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mariah_smile said...

join

ID: mariah_smile

http://taufikmaria.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

story of my life said...

Salam,

dah join ekk..

http://ilhamkuchantek.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Sari said...

nak nak
id follower:sari
link:http://duniacontestku.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
tq

risa said...

ramainye yg joinnnn..hehehe

~~@lyci@~~ said...

salam.. alycia join..

http://alycia-dan-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

tq ;)

kakngah said...

hai mama..
already follow.. id - adnilsa_aslinda. profile kite yang tanpa gambar :)

Keluargaku Syurgaku said...

keluargaku Syurgaku dah join.....

http://nazayiena76blogspotcom.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
id follower:nazayiena

Yatie said...

alhamdulillahhhh.. dah join.. ;)

id follower = yatie_mafia

http://yatiemahadi.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

zaikulim said...

join

http://zaiikulim.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id;zaikulim

Cik Effie said...

Id Name: Cik Effie
Url: http://ilovemybelog.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mas said...

ok mas join

http://mascontestgiveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

byknyer hadiah fm ader tak??

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah best nak buat GA..tgk nnt kalau sempay sy join sekaki..


AMALAN SUPAYA ANAK MENDENGAR KATA

Nana said...

join
http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

MrS. F!zA said...

join jgk!!

id follower; mrsfiza

http://mrsfizacontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

♥CuteMummy ♥ said...

id;♥CuteMummy ♥
http://rinna57.blogspot.com/

eb ezrin2 said...

http://mamaaerishtwo.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html
id: eb ezrin (332)
tq

hezrina83 said...

http://mummymairacontestga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

join
id hezrina83

nizie said...

http://tiarah-smallcottage.blogspot.com/2011/04/ga.html

id : nizie Lee
tq

lili said...

http://layanga.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

~dYaHaHa~ said...

salam,amor join

http://dyahahaslittlecottage.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id amor

folow amor balik k

Mrs. Asida said...

Mrs. asida join yer

http://ilovecontestblog.com/2011/04/05/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa-nak/

TQ

Miza Yusof said...

miza join,

http://haycontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

fa10 said...

fa10 join juga,

http://fa10-sekadarmencuba.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: fa10

Nadiah Sidek said...

saya join!

http://mycontestzone.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

sarah said...

sarah join

http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mamazureen said...

nak join sebab nak ole-ole dari bandung.. heheh

http://mamazureen.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: mamazureen

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

join!!

is: mama amanarief


http://mamasayanakmenang.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

segalanyer kuterima... said...

http://segalanyerkuterima.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id;sakinah

Mrs. K aka Ibu Hadif said...

join!

http://ibuhadif.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

SoFiaHB said...

me joined

id;sofiah


http://sofiah-andaikutahu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

aanie said...

sy join ye...

id: aanie

http://aanie.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

QUEENPINK said...

Salam.

Saya join.

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ID FOLLOWER:QUEENPINK

*azni* said...

join gak

http://mamaizzul.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower : *azni*

tq...

Faziera said...

saya join!! ^__^

http://faziera193.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

ID: Faziera

leyzajamil said...

cb nsb di sini.

my id leyzajamil ~ 354

Giveaway OLE-OLE dari Bandung! Siapa nak?

Nida said...

as-salam..

Saya join.. moga-moga ada rezeki...ameeeeeeennn

http://nisajijah.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: Nida

tq:)

Qard91 said...

QARD JOIN

http://qard91.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

my shaizhar blog contest said...

saya turut serta

id follower : my shaizhar blog contest

link :

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

norhazanita said...

join . :)

http://lolaieta.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

NOOR FATIN said...

saya join!!

id: noor fatin

http://fatinlovecontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

:)

The Giveawaystuff said...

slm..wa join yer
http://thegiveawaystuff.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: thegiveawaystuff

kakchik@ella said...

waaaaa .. ramai nya da join. tak kira .. kakchik nak gak!! haha ..

http://misz-ella.blogspot.com/2011/04/give-away-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

blackrosehunter said...

dah join!!


http://www.blackrosehunter.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

yay@azidie89 said...

dah join !=)

id:YAY@AZIDIE89

http://aidaanfa89.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

DeeBa said...

join..! :D

id follower : deeba

http://siladybirdst0ry.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Qaseh Qistina said...

sy join ya..
Qaseh Qistina

http://qesahqaseh.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Jieda said...

as salam..saya join

id: jieda
url: http://join-giveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

pyqah87 said...

join gak..hihihi

id follower ; pyqah87

http://pyqah87.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

inahasan said...

join

id;inahasan

http://inahasan.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

rosilah said...

join sama

id;rosilahi

http://rosilahi.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

mamaqari said...

mamaqari join
id :mamaqari
http://mamaqari.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Izan Ishak said...

izan join ye~

http://diariummi-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: Izan Ishak

Zalina said...

Joinnnnnnnnnnnnnnnn

id;zalina

http://usharapa.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

thanks..

..m@m@ T0meLL.. said...

join

id :m@m@ t0meLL & GA

http://belogmamatomel.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

umie roza said...

SALAM PERKENALAN
saya join yer
id folower: umi roza

http://nozacik.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Contest N GiveAway said...

ID follower : syima mama kyra

http://contestngamamakyra.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

atie @ ejay said...

join:)

id : atie @ ejay

http://atie-bluesky.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

hawasumiri said...

saya nak join..


id:hawasumiri

http://thetoadbehindmirror.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

masz amysya said...

da join..
http://maszamysya.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

babylove said...

http://bicara-hati-mama.blogspot.com/2011/04/mama-lika-ga-dtg-lagik.html

toing toing...

Kasih Ibu Arif Atan said...

Bakal besan menjointkan diriiii....

http://blogibujointcontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-ole-ole-dari-bandung.html

tata

ariana's said...

Salam.Meh lah join 1st GA akak pulak:)

http://arianasstorys.blogspot.com/2011/04/arianas-story-1st-ga.html

nuruljannah sukhri said...

yuyu join

http://preciousmomentslovecontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id ; nuruljannah sukhri

Anonymous said...

id : mrs ackmal

http://noremyrahmat.blogspot.com/2011/04/contest-giveaway-oleh-oleh-dari-bandung.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam..Dah join!!

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

keyah said...

da join.
id: keyah

http://hidupdalampelangi.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Wen said...

da update nama tu kat blog maap yee

ibu_Arifa said...

yey! dah siap entry nyer..

http://ibusukacontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower: ibu_Arifa

jermput singgah ke blog saya yer :)

cikpuanhady said...

salam..me join..entri autopublish jam 12.36 tghari nanti..

id : cikpuanhady

http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

kalau link tak valid gitau ek..thanks..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

pzah said...

dah join

id: pzah

http://aku-pzah.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

jiwagambarkosong said...

assalamualikum..saya mau join juga ya..
:)

http://jiwagambarkosong.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

joined! :) nak ole² tuuuu... wuwuwu -__-


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

amyeryn said...

http://mycontest-giveaway.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower : mama tisya

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

SALAM. NANA DA JOIN JUGAK..

http://bungakubakawali.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

qucachahir said...

salam.. :)
saya join..datang singgah tengok oke..
link:
http://quraishahir.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

deqlis said...

salam, deqlis join

http://deqlis-contest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html


id: deqlis

qieranna said...

join...

http://asyikbercontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: qieranna

ayuselalu said...

id;ayu

http://ayuayu101.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Hanani said...

ztee, nani join ye..:)

http://mynameishanani.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id:hanani

likha, nnt undi nama auntie tau...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

join..

http://erynaraisyajoincontest.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower:lisavskhusairi

Hana Rahim said...

alhamdulillah sy join:)

http://hanarahim.blogspot.com/2011/04/giveaway-ole-ole-dari-bandung-siapa-nak.html

id follower:hana rahim

nEa FleriDa / nIL said...

salam..

nil join..

id : neaflerida/nil

http://neaflerida.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

thanks

amalina azhar said...

sy join :)

http://amalinamira.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id follower:amalina azhar

terima kasih :)

marish sha said...

sha pun join ,

id : Marish Sha

http://marishaa.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

muCux said...

saya join walaupun agak lambat. . .harap2 tuah saya :)

http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

Axie04 said...

saya joint ni
harap ade luck la
huhu

http://beingmenu.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

id: axie04