SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Friday, August 5, 2011

Ayam Goreng Berempah


Resepi dah ada dalam ''buku resepi Mama 2010'' dan mintak lagi sekali dengan fren of Mama, nik Isah.
Simple, mudah jer.
:)


Bahan yang diperlukan :


Blender bahan - bahan untuk diperap dengan ayam


Perapkan bersama ayam, tambahkan kunyit, dan perasa


Goreng dengan minyak yang panas


Tadaaa ~~!
Siap !



Menu yang sangat mudah untuk berbuka juga bersahur.
Selamat berpuasa semua !
:)


5 comments:

kakchik@ella said...

Feveret Bodigad KC ni Ztee. Pasni boleh la KC cuba. Ztee, meh la tgk koleksi raya hanis zalikha kat blog KC. Pastu meh le jmpa KC di bazaar seksyen 13 shah alam sabtu dan ahad ni dari jam 5 petang. Boleh KC peluk cium Ztee dan Likha yg kiut itu.

dilazfamily said...

wah..ayam rempah.kegemaran dilaz.nak cuba buat sendirilah

akma said...

erkss yang tu tu..... daun kari ke. sowee part2 daun ni memang kureng sikit. hihi

nanakimie said...

ayam goreng! ayam goreng!:)

Mama Likha said...

kc : insya allah.... anytime jer blh terjah ... kt stadium kan kc :)


dilaz : try lah... senang jer :)


akma : yup... daun kari hehe.. lg membangkitkan bau...


nanakimie : erkkksss.. pinping erkkk :D