SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Friday, August 12, 2011

Kemaruk Tuttti Fruitti Pulok !


Lepas dah abis zaman CoolBlog, Mama dan Likha kemaruk dengan Tutti Fruitti lak. Hehehe. Yang CoolBlog, Mama ngan Papa jer. Likha mana boley minum, nanti tercekik bubble susah.... Yang Tutti Fruitti, dah sah - sahlah Malikha join dua kaki kemaruk dah memang kesukaan dia kalau benda - benda macam ni. Cuma Papa yang tak suka yogurt.. eh, macam tersuka jugak. Hihihi... Yes !






Bestkan..? Siapa cakap TF outdated ? Belum lagi lah... TF tengah rancak sekarang ni... Mana - mana jer ada TF.... Mentang - mentang sekarang ni dah dekat dengan outlet TF, asyik nak singgah je manjang. Padahal dulu dekat jugak. Sunway Giza ada, The Curve ada tapi tak tersinggah. Huuuuu...



Untuk dia kena ada satu cup.
M&M's + Kiwi Fruit 
Satu cup RM10 untuk dia jadilah.


Jom singgah Tutti Fruitti !
:)

10 comments:

PinKy MoMMa said...

ganu tak dok ni mama..balik KL ni harus ke sana huhu..teringinnnnn!

syafisyifa' said...

Sdap tak tf?kt penang ada juga tp tak tersinggah lg,hihi.anyway,thanks 4 the bday wish.

Amie said...

sedapnya TF tu.... slurp....slurrrpppp..

ariana's said...

Amboii Likha..sampai hirup cup tu ye..tak merasalah kat auntie Ariana nampaknya..huhu..

Anonymous said...

Pernah beli semangkuk rm30!!

alyyani said...

mektok pandai makan aiskrim. adel tak pandai makan aiskrim lg ni. huhu... lg parah, kitorg semua tak try TF lg :P

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

urghhh, liokk leleh da neyhh. hehehhe


Cik Bunga ditimpa eksiden, huwaaa.. sedihhh :(

Siti said...

likha, acu ikat rambut tu teh.. rimas cikla tengok!

Farah Shamsudin said...

aish.. TF memang sedaplah..

Kyra said...

tf memang sedap la...rega pon not bad