SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Monday, December 12, 2011

Sabtu Acara Isi Perut


Sabtu lepas, eh kejap jer dah Isnin kan.. Acara makan - makan. Dapat dua jemputan yang memang jauh tersasar lokasinyer hehe. Satu :  dari anak buah Papa yang buat kenduri sempena masuk rumah baru merangkap sekali celebration beday Adam Dany yang ke 3 di Seri Kembangan... Dua - dua jemputan adalah belah petang, sampai di Seri Kembangan dalam pukul 6 baru lepas bithday event tapi kek masih terletak comel belum dipotong.




 Birthday Boy, Adam Dany.
Anak sepupu Malikha.


Dan yang kedua : Paksu Piza Kayangan Heights yang buat kenduri kesyukuran sempena Awal Muharram dan juga sambutan harijadi yang pertama anak bongsu beliau, Aqlan Hussein yakni sepupu paling kecil ku..



 Aqlan Hussein
Pakcik sepupu Malikha.


Kat Seri Kembangan dah makan macam - macam, dengan soto ayamnya, mihun gorengnya, laksa penangnya, kuih segala macam, pembasuh mulut segala macam, lepak pun sampai dekat nak Isya'.. Ingatkan tak sempat dah nak ke Kayangan Heights, fikirkan perut pun dah full.... Tapi pergi jugak, sebab dah janji dengan tuan dan puan rumah.... Sampai - sampai sana, bday celebration dah lepas tapi yang bestnye menu BBQ.... Terus perut rasa kosong hiks.



Sepinggan untuk dikongsi tiga.
Setiga sejoli.
Itu baik selamanya.
* tah takpaham.
;p


Full. Makan free..... Wee woot ;p 
Itulah ektibiti Sabtu lepas...... okbai !
:)

6 comments:

shark said...

haishhh acara makan2 adalah perkara yg paling bahagia dalam idup hehe..sedap barbeque tu :)

LydSunshine said...

ektibiti makan adalah terbaik!

Mommy_Cha said...

amboih sutun tuh mcm memanggil2 namaku.....dap nye!

Mama Likha said...

shark : sapa tk suka mkn kan hehehehe.. aah mmg sedap panas2 lak tu... fresh !

Mama Likha said...

ldysunshine : terapi yg terbaik ! =p

Mama Likha said...

natasha : alamak ! teliur ke .. ai tkut org mngandung yg teliur2 ni. huhu