SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Thursday, February 9, 2012

Malikha singing Kisah Hati by Alyah :)


She is just only 2 years and 3 months......
Nak kata kagum, bangga tak pun.
Bukan anak boleh mengaji Quran pun.
Ni menyanyi tah pape !



* Haih !
Lucu pun ada.


Lagu berhantu fevret Mama, jadi nyanyian dia sekali sekala.
=p


16 comments:

~aSFaLiZa~ said...

besar jadik mcm Tok Ti. huhuu

Ibu Darwisy said...

cutenyer likah nyanyi..walaupun x clear untie masih cam lagu tu..hehehe

IDAZS said...

cute likha nyanyi. lagu fevret Zarin "lelaki seperti aku"...haaaaa perasan weh! kihkihkih

Farah Shamsudin said...

tomey benar malikha nii.. siap singing.. pengaruh mama nii..

purple_lav said...

laaa pandainya likha nyanyi

CInta bukan milik kitaaaa!!!!!

nape aleesya tak bleh nyanyi sehebat likha ni ye?nak cakap 1 ayat penuh pun tak mmpu lagi

Mama Ema said...

ala..ala...comel comel..

Mama Ema said...

tak jumpa butang follower

Mama Likha said...

as: biarlah tk jd penyanyi pun as :)

Mama Likha said...

ibu darwisy : huhu tulah ct... tk dgr lagi dia nyanyi kasanoba haha

Mama Likha said...

idaz : hihi... likha pun suka gaktu lagu tu.. duk baby-baby.... huh

Mama Likha said...

farah : hehe.. pngaruh mama erkk... budak, die cpt blajar lah dearrr

Mama Likha said...

purple lav : jgn bandingkan likha dgn aleesya.. budak tk sama cara mbsar mereka :)

likha mmg jenis mulut ringan, umur setahun lebih dh ckp mcm2 fiza... tahlah, kdg2 zte pun tkejut dgr ayat2 yg kluar dr mulut dia... :)

Mama Likha said...

mama ema : hihi tq mama ema. butang follower ada kt atas sekali :)

alyyani said...

moh le duet dgn nia likha! adel tak layan lagu2 gini. maintain mary had a little lamb dgn kita 1 bangsa jek. hehehe..

Mama Likha said...

alyyani ; haha adel2.... mne thu jp2 lg sama naik dgn nia gak kan hihhihi

syafisyifa' said...

hakhak..comel la...tak tahan betul tgk siap ada mimik muka gaya semua...