SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Thursday, March 8, 2012

Sup Tulang, Sambal Sotong Dan Selamat Hari Wanita



Today, kita masak special sikit sempena Hari Wanita Sedunia kihkihkih. Oh 8 Mac setiap tahun kita menyambut Hari Wanita Sedunia yer? Tak ikut sangat pun bab Hari - Hari macamni. Huhhu... Oleh kerana takde modal sangat nak menceceh di blog cap hayam ni, kita tempek gambar makanan jer lah. Hehehe. Petang macamni, dengan cuaca lembab - lembab gini sure mengantuk jer kat ofis kan, dah tu perut pulak lapar jer kalau sejuk - sejuk ni. Hiks !



Sup tulang kegemaran hubby. All - time.




Berpelengkap dengan sambal sotong. Si wifey dua tiga hari ni asyik mengidam memacam jer. Ni sotong sambal terhasil pun akibat teringin lah ni..... Jeng jeng jeng !!! Tapi rasa macam tercair pulop sikit. Tehehehe... Kalau ada sambal macamni sedap makan dengan nasi panas berulamkan timun batangkan.. Hihihi... Layan ~~! Selamat menjamu mata :D




Selamat Hari Wanita Sedunia buat seluruh wanita didunia ini. Sepatutnya, hari ini adalah hari untuk wanita berehat, bercuti, dibelai dan dimanjai saja kan? Tapi, apakan daya. Tunggang - langganglah hidup tak pun berhentilah putaran dunia kalau wanita berhenti bekerja dan berkhidmat... :)
Tanpa wanita tiadalah kita semua.
Erk...???!
Tah. Macam mengarut je.
Bye !
:)

12 comments:

SyaNa said...

sedapnye sup tu
mkn panas2 rse nyaman jek

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wahhh...sungguh special dan yummylicious...:) selamat hari wanita jugak!:)

Mama Likha said...

syana : haah kan? hiks

Mama Likha said...

yayansmum : tq... :)

shark said...

ghajin sungguh haih mama malikha ni..sup tulang itu menggiurkan..ada sambal cili jawa lagi sedap :)

ariana said...

Slmt hari wanita jg buat Ztee..tapi masak tetap kena masak kan..kerja rumah tetap kena buat..kalau tak mmg tunggang langgang..takkan nak suruh kucing kita kat rumah tlg ekk..hehe (gurau je)

Siti said...

rajinnyo la masok.. bertuah incik syahmi..

Mama Likha said...

Shark : hikss klo malas nk mkn apa nti?? Tkkn nk suh malikha kot g msk eheheh

Mama Likha said...

Ariana : ha kan kak??! Hiks mslh zte ni kucing pun tarak sekor .... :D

Mama Likha said...

Siti : elehhh standard lah tuuu semua org msk tauuu ;p

Ibu Darwisy said...

SLMT HARI WANITA BUAT ZTEE..

kakchik@ella said...

ztee, dua2 ni pun KC suka gak. Wahhh .. tiap kali nmpk makanan, suka. Hihihi.