SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Tuesday, July 10, 2012

Hadiah Sempena Genap Setahun Duk Rumah Ni


Sobsobsobsob...


Maghrib semalam, takde angin, takde ribut ku jatuh tersadung di anak tangga paling last sekali ! Dua - dua betis 'baham' bucu anak tangga. Tajam tu weh ! Betis kanan paling teruk, kulit pun tersagat dan berdarah sikit. Jari - jari kaki pun sakit, taktahu lah macam mana boleh tersilap langkah ni, dengan ipong kat tangan semua melayang huuuuuu...


Tu nasib baik tersadung, kalau jatuh terduduk jawab dia sampai ke bawah lah jatuh tergolek macam buah nangka buruk. Adoyaiii.


Mektok Malikha duk merayap belakang masa tu. Mulut ni bising tu cakap ke dia, naik baik - baik. Last last mak die yang melompat tangkap katak. Ishhh ! Dugaan betul... Malam tadi, sambil hubby urut - urut, risau gak kot arini jadi bengkak lebam ker. Ada urusan arini kat luar... Tapi tengok pagi ni, alhamdulillah takde lebam dan bengkak, cuma sakit tu masih ada lah :((


Arap tak berpanjangan lah sakit ni... Hadiah mahal deh ! Save the date ! Huhhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

ishh..bahaya tu kalau melibatkan tangga ni. Akak leh bayangkan sebab pernah jatuh tangga gara² nak selamatkan Akid dari tersadung last² ummi yang gedebuk...

apapun take care ztee...sakit akan terasa bila dh 2-3 hari nanti...