SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Thursday, February 19, 2009

tkde mud

hubbyku, pagi2 lagi mcm tk sehat.. sakit dada, mual, loya katanya...so kami pegi keje pun lmbt.. aku smpai ofis pun dh kul915...


tup2 ms ym ngan die, die ckp, still tk oke.. siap muntah2 lagi katanya..aku ade gak bekalkan nasik goreng kampung yg aku masak pg td, mmg pedas skit ku masak.. tu pun die tk bleh sentuh.. yelah, dh pedas, of cos perut jd lg pedihkan?


rasenye, kes semalam.. die tk lunch n ptg balik keje, aku juz hidang die roti + serunding daging.. aku dh tnye, if die nak beli or makan pape dulu, tp tknak juz nk mkn roti jer... tk cukop nk alas perut tu...mlm kami pegi makan kt kenny rogers... mungkin tyme tuh, perut die dh masuk angin.. kt kenny rogers phm2 laa, mkn ayam jer.. tkut die tk kenyang ke ape.. ermm.. syian By...


then, die balik la tu.. rest kt rumah.. yelah, kalo kt ofis, nk buat keje pun tkleh tu.. aku kt ofis ni pun rase tk senang.. n tkde mud nk buat keje.. kalo ade keta, aku pun nak balik umah. amek half day.. erm. nk tknk aku kna gak laa tgu die jemput ptg ni..


hope die oke la kt umah tu...mesti moyoottt je tuh :(


No comments: