SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Friday, November 16, 2012

Cuti Awal Muharram 1434 H

Salam tahun baru hijriah...


Semalam cuti tkde pi memana. Tuan punya blog demam tahap kronik. Pakej demam, batuk, selsema, semput, angin, sakit kepala.. Badan pun seram sejuk. Jap panas jap menggigil sejok. Aduhai.. Dah lama kot tak demam - demam ni. Selasa malam kot start dengan sakit tekak, pastu mula selsema. Tapi bila selsema tu lambat makan Clarinse... Tu yang jadi melarat. Suara pun rockkkk yeahhhh yeahhhhh ni...haa.


Semalam dah gi klinik. Dah dapat segala macam ubat standard lah kalo demam kan ? Tapi hari ni macam tak berapa baik lagi ni. Aduhai... Kooohhh koohhhh batuk, sakit dada wei ! Makan pun takde selera. Hopefully cepatlah baik, taknak lah berjangkit ke mektok Malikha pulak kan...?






Salam Maal Hijrah. Doa macam biasalah, mesti nak jadi yang lebih baik dari tahun sebelum kan? Yang tahun lama kita tutup buku dan semoga amalan kita diterima.... Dan bukak buku baru dengan azam dan semangat yang baru..... Semoga semuanya bertambah baik....



*tiap kali nak baca doa tutup tahun dan bukak tahun baru, tiap kali tu lah print hok baru. Huuuu yang ni kompem dah tepek dalam buku doa harian... Hehehehe culas betul. Nasib baik jumpa En Papa, kalau tak... tak ke mana kenal doa - doa ni semua. Tetttttt....



Oklah bye bye.
See u when i want see u..
:)


4 comments:

shark said...

get well soon..
jgn ponteng mkn ubat :)

munna said...

SEMOGA CEPAT SEMBUH...KAK MUNNA'S FAMILY PUN KENA SERANG DEMAM DAN SELSEMA SKRG NI....

Farah Shamsudin said...

get well soon dear..

aTy _faRed~ said...

anak ai pon batuk selsema sekarang...take care n get well soon.. salam maal hijrah jugak..:)