SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Sunday, November 21, 2010

Raya Haji Tetap Sakan.

Warning : Entry banyak piccas!


Jom sambung cerita raya haji... :)


 Semekom! Saya datang nak beraya! Ada duit raya tak..??!



Walaupun saya dah tengok mboohhh, dah pakai baju kurung comel bercolor maroon, bercute mute buat semua lembu orang geram, saya tetap serabut dan tidak mesra pengguna ya! Harap maklum....




Saya buat hal saya jer lah. Orang lain selain Mama Papa plishhh tolong disturb saya okey.


 


 Jadi sesuai sangatlah Likga dengan lagu ni yer...

Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
 
 
:)




 Do not ever ever everrr touch me!


Eh, tak jeles pun Mama ada baby lain..??
Pa..., kalau macam ni lah Likha buat hal sombong menyombong dengan orang, jom kita bagi adik kat Likha, jom!
Hishhh..
Dah ada adik, baru lah die duk ceruk dinding jer nanti.
Haa rasakan!
Hihihi.
:)



Raya kedua.



Orang makan daging segala daging, dia makan biskut tawar jer,
Eh sedap sangat biskut tawar cap ping pong ni. Kalau cicah dengan teh panas, menyangkut jugak.
Hehehe.




 Raya ketiga.


Sempat pergi kenduri sedara belah family Papa. Dah cuti sekolah ni, mulalah banyak masjid masjid di dirikan... Alhamdulillah...



 

 



Ok dah. Sampai raya ketiga cukuplah yer. Nanti semua muak loya tengok gambar gambar we all... Hehehe.




Ok last but not least....
Msg from Likha...
To all,
Walaupun saya tak berapa frenly, jangan lupa datang yer beday bash saya nextweek.
Mama dah tempah makanan syedap syedapppp!!




Jumpa next weekkk... semua!



Bye..!

No comments: