SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Sunday, September 19, 2010

Dah Pun Ada kat KL

Kami dah selamat sampai Kota Damansara 530 ptg, hari Sabtu. Pagi pagi bangun, lepas jer Subuh terus bangkit bersiap. Kalau sambung tido bestnya jawabnya, tkde lah kami sampai masa tu. Lepas makan pagi dan singgah pulak rumah my parents, kami bertolak dalam kul 10.









Lepas Mama siapkan cuci muka, tukar baju semua Likha sambung tidur.



Budak yang kena campak.







Alhamdulillah selamat sampai.
Rasanya pasni Mama kena lebih pandai organize beg dan smua barang.
Tengoklah.
Macam nilah kalau naik kereta.
Ni baru beranak 1, belum lagi 2,3,4 dan 5..
Kesian Papa kan..?




Sekian..!


1 comment:

LiAnA said...

mak aii byknya beg kekekeke...sumer tu baju ke apa?
ku kalau balik kg tiap kali balik mesti bawak plastik sampah extra size.. baju kotor masukkan sumer dlm tu.. jd beg baju bersih dh kosong boleh masukkan brg yg kecik2 :p