SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Friday, October 1, 2010

Kalau Nak Makan...

Oleh kerana saya tidak berapa sihat, pastu bersambung pulak dengan cuti vavavoommm hihihih.. so tidak menjadi lagilah nak berpuasa sunat enam dan puasa ganti sekaligus...


Mama nak makan pizza lah rasanya. Jom Likha kita order....,


 
Ayyaaa tengok apa Likha buat..
Nanti Papa marah kang.. Mama tak tahu..

Campak mencampak tu biasalah bagi Likha...

Tapi percaya atau tak, Likha pernah campak benda ni dalam pinggan nasi Mama...


Huuhuhuhu..
Bekas DKNY tu Mama guna jer letak bear bear likha yang kecik..


Ni bukan lh buat aksi kuak lentang ke.. kuak kupu kupu ke.
Tapi ceni lah kalau kena marah sikit sekarang ni.
Dah pandai merajuk.... dan mengamuk!
Ni sebab tak dapat makan pizza ;)


Likha Likha....
;D



Sekian..!

No comments: