SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Wednesday, April 28, 2010

Hari Kat Rumah Ciklonggg

Day 9


Pa, hari ni saya bawak budak gemuk kita lepak rumah Ciklonggg.. Smpai2 jer, budak gemuk ni lentok! Ciklongg pun tk g kije la arini, sbb gembira senang hati kami nak dtg melepak. Tokmi ngn NekWea join sekali.





Ciklong main masak masak Spagetti dengan Mi/Mihun Sup. Nasi pun ada utk warga emas hehe. Oklah tu. Ni semangkuk spageti dgn mi sup utk saya... lalalalalala~~~








Time kt KB, saya sgt la suka makan. Sbb ramai org kan, makan pun berselera jer, tkleh nk kontrol2.. Ckp je nak makan ape, nahhh siap atas meja! Tu yg tk best tu.... Kalo kt KD, selera makan agak terbatas. Klo ngidam ape2, buat2 tkthu saja. Saya pun tk koser nak masak yg gempak2, kalo yg tukang makan nye saya ngn By sahje...


Hurmm... Pa, jgn cakap pas 2mnggu tk jmpa tgk badan saya meletup2 yer! Mama ni cakap je rindu Papa, kalo rindu mesti tkde selera makan kan...??? Hihihi..


Likha tdo kjap jer... Petang bangun2 main.... Mama bogelkan Likha, hari dh mula panas balik lepas hujan tk henti henti dua hari kat KB. Mcm musim tengkujuh bulan 12...



Budak gemuk isi minyak dulu.


Nak thu, 9 hari berjauhan dgn Papa.. Likha ni dh pndai buat perangai. Dh pandai ngajar org suh ikut cara dia, suh ikut apa yg dia nak. Kalo tk, hahhh! Melonjak2, meronta2... Skrg tkmo dh tdo smbil peluk kejab2, baring pun tknak. Tk main dah nk tido style baby2 baru lahir tu..... Kan saya dh 6bulan dh kan! Cehhh!


Tak caya, Pa nak tgk..?? Sanggup tdo smbil duduk atas Ciklongggg.... Tgk yer.... ~~




''Heeee... so sleepy la Papa... Tp besh duk cenni. Mcm saya budak besar dh rasanya''





''Saya ngantok ni.. Tapi saya tkmo baring oke. Saya bertahan lg''




''Eh, alamak! Tk tahan dah... Tk tahan dah......''
zzzzZZZzZzZZzZzzZZ



Ya Allah, anak Encik Syahmi ni.. Sehat nyer..!!! Tgk la nenen tu,
dgn perut berlipat2nya, dah mcm
peserta The Biggest Loser dh kekdahnya Mama tgk!! Likha tolong Likha...
Tolong jangan jadi Baby Obes oke!!



Malam pas anta Likha ngn Nekwea balik rumah, saya Ciklong Emy n Ain pusing2 kat Bandar Kota Bharu. Saje menikmati malam sambil tengok2 n beli baju kt pasar malam Jalan Tok Hakim, kt Mydin lama tu... Haaaa... Tgk. Saya beli baju kt pasar malam? Yelah, saya org susah.. Mane ade duit nak pakai baju bendend2.. Kat pasar malam jer lah sesuai utk saya yg miskin ni... Yea! Org yg dengki dgn saya sila tepuk tangan kuat2!!


Tu saje utk hari ni...


Yea yea! esok Rabu, lusa Khamis, tulat Jumaat..... Saya terbang balikkkkkkkkkkk!!


Papa, here i come flying like a bees to yuuu with budak gemuk Buchukk kita. Muahhhh Mishyu Muchhyy Muchhyy Muchhyy...



1 comment:

Yoshi Aiko said...

Ya Allah budak cerdit nie...boley thn, time duduk2 pun boley tertdo..hmm...sgt dasyat...sejak bila dier mcm tu, tu mesti cerdit sgt nak dengar apa yg org tua bualkan, rasanya kalo dier pandai ckp tu nanti..mmg dier join mama dier.. hahahahaha