SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Wednesday, April 28, 2010

Sikit Hari Lagi

Day 10


Pagi ni bangun, pening pening. Peknen eh? .Malam tadi saya tkleh tdo... Sebab teringatkan seseorang. Siapa lagi beliau itu kan? Hemmm. So saya layan baca novel, 9 nyawa, yang saya pinjam dari Kakyen. Dah lama tk baca novel Melayu. Dekat nak Subuh baru tido, tu pun novel belum khatam lagi. Malam ni nak sambung lak ;)


Lepas dah jaga, setengah hari saya buat kerja kat lappy saya. Saya berterusan malas nak mandi. Likha, Ibu Moh dia datang arini tolong uruskan hal hal dia. Lepas lunch baru saya mandi dan terus bersiap nak pegi rumah MIL. Saya bawak Yasmin dan Ain - anak Ibu Moh. So tk perlu lah Umi hantar ke sana mcm biasa.




Singgah beli pisang goreng. Yalah, dekat 2 minggu lik sini belum makan pisang goreng dgn keropok lekor lagi. Saya suka beli pisang goreng kat KakYah Timun ni. Hahaha. Takthu la nape nama dia ade Timun.


Wahh! Glemer Kakyah Timun masuk blog saya ;)


Sampai rumah MIL cam biasa lah. Dah Likha tido, ngan saya saya tido sekali. Kul530 Likha jaga dari tido, saya suapkan Likha, saya dah siap siap bawak bekal bubur ayam Mekdi nasi Likha. Pas makan, likha terus main air, mandi!





Likha say gudbye to TokChek dgn Echah..
Likha lg dua hari nak lik KD.
Yea yea yea!
Mama yang terlebih happy.






Papa! Tunggu Mama dgn Likha yer!
.Sabar menanti.
Muah.






No comments: