SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Tuesday, April 20, 2010

Rindu Rinduan

Day 1

Saya dah selamat smpai KB bersama org2 tercinta.


Pagi semalam, saya anta Papa Likha ke epot. Flite kul 820am, peluk ceom sedey2 jap kt epot. Smpai KL By trus straight away pegi Ofis.


Lepas tu, saya melayang layang je. Likha pun mcm tk oke. Sikit2 nangis, sikit2 nangis. Tengok Tokmi nangis, Ciklongg tegur nangis.. Tdo pun tk puas... Biasa lah budak2 kan, bile bertukar rumah... Nk membiasakan diri tu makan masa sikit.. Tambah2 bila Papa tkdet, Mama jadi lg melayang rasa.


Petang, saya bawak je Likha tdo lam bilik. Tdo puas2. Kalo kt luar, ade saje bising yg mngganggu Likha... Nah..! Ngan saya2 sekali tdo. Kul7 bru Likha jaga, cepat2 saya bngun nak mandikan Likha. Tkut bertembung dgn azan maghrib lak, tk elok utk baby....


Lepas dh sudah sume, saya mula syahdu! Biasa maghrib2 cmni saya dgn By saya kt rumah... Saya rindu Papa ni.. Likha pun mcm mencari2 jer Papa. Masih lagi rambled ''Papapappaapapaa''.. Saya tahan lg... Buat tkthu jer.


Tak lama, Papa pun mula msg saya. Bertubi2 msg Papa masuk. Papa otw balik rumah, tp Papa mcm tkleh nk balik rumah.. Papa dh mula rindukan saya dan Likha.. Saya? Dh Papa mula mcmtu, ape lagi saya nak tunggu.............................................! Menangis la sob seb sob seb.


Sampai rumah, Papa call saya. Diam.. Nangis ke?? Ye! Saya pun ape lagi...


Papa cakap, Papa tk tahan dgr lagu saya, Bisikan Cinta -Anita Sarawak- lam keta mase otw balik dr keja td.


Saya tkthn... Saya hang up phone!


Kami berbalas sms lagi...

Beg tk kemas lg.Selalu syg tlg kemas beg utk by.Ralat la rasa bile tkde syg.Tengok keta ferrari likha, tp likha tkde. Syg pun tkde... Sediihhhhh.

Syg mintak maaf By bila syg bt keputusan setuju nak lik KB! Sepatut syg tk balik! Syg duk je kt rumah! Syg bodoh bila salu bt camni! Likha pun cri Papa Papa!


SMS kuar masuk.


Papa rindu kt anak, sunyi, sepi kat rumah.


Buat sekelian kali msg terakhir By, buat saya bersyukur! Wpun sedey sgt, saya bahagia dan hepi! Membuktikan we need each other! Terima Kasih By... Semoga jarak ni, makin mengeratkan kasih sayang kita....


Saya kena kuat demi Likha - maaf, saya mmg tk kuat bab2 berpisah dgn org yg sy cintai.. saya pun tk penah berpisah dgn By saya se'lama' ini...- .Saya rasa kejam bila pisahkan Likha dgn By... Saya tknak lagi buat mcmni. Saya tknk lg buat keje bodoh mcmni... Biar lah By saya pegi mne sekali pun, saya kena setia tunggu By di rumah! At least saya kt rumah saya! Skrg tkde ape kat sni, melainkan T-shirt yng By pakai malam tu jer...


Saya rindu By saya ni.......................................... Saya dh tk thn duk kt KB. Saya nak terbang balik ke syurga saya dengan By!!

No comments: