SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Saturday, December 31, 2011

Hello 2012 !


Rasa berdebar - debar nak masuk 2012... Macam - macam andaian untuk tahun 2012. Ada pernah keluar cerita, kiamat akan berlaku 2012. Macam mana manusia boleh tahu bila kiamat akan berlaku? Sedangkan itu semua rahsia Allah swt....




2011, kita tinggalkan dengan macam - macam cerita. Ada suka, ada duka. Ada manis, ada pahit.... Semua rencah dan rasa yang mematangkan kita. Kalau hidup, suka dan manis sepanjang masa rasanya tidak seronok jugak kan? Apa - apapun yang berlaku, dan yang telah berlaku... Life must go on.


2012.... Semoga kedatangan 2012 memberikan kita lebih kebahagiaan dan kemurahan rezeki dalam serba serbi. 2012, bakal makan angin ke sana ke sinun.  2012, jugak merancang untuk membesarkan keluarga. 2012, jugak ada satu projek mega menanti. Tak sabar pulak.


InsyaAllah..., semoga semuanya berjalan dengan lancar. Semoga hidup kami sentiasa dirahmati. Dan kami menyambut tahun baru 2012, di kampung halaman tercinta :)


Happy New Year 2012 !

2 comments:

ariana said...

Slmt tahun baru buat Ztee dan suami..dan tak lupa slmt thn baru dari auntie ariana buat Malikha yg makin membesar dan makin comey tu..

Moga semua impian kita utk thn dpn akn dipermudahkan allah dan akan tercapai..ye,,bab nak besar keluarga tu akak sokong Ztee..akak pun nak, tp tambah menantu atau cucu lah..hehe

ieedaz @ mama_isha said...

selamat tahun baru mama likha!