SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Monday, July 5, 2010

Bila Di Murahkan Rezeki

Jumaat lepas, dalam YM Papa buzz saya. Papa membagi news yang agak good. Takde angin takde ribut, Papa nak membelanja jam tangan untuk saya. Sambil sambil akan menghantar repair dua jam saya, yang satu rosak jarum dan yang satu kehabisan battery. Dah hampir sebulan saya keluar rumah tidak berjam tangan actly.



Dapat bonus raya ke ni apa Pa? Alhamdulillah, murah rezeki. Kan dah cakap ;)






So untuk menunaikan janji, Sabtu pergi lah membeli jam untuk kami. Kat City Chain... kt mana tk boleh cakap, kang ada yang nak pergi. Hahaha. Hermmm, Kami ok, ingatkan untuk aku jer, ooo untuk dia sekali ye. Memang menambahkan koleksi dia yang dah banyak tu. Memang beliau suka collect jam. Ni tah jam ke berapa eh.







Satu untuk saya, satu untuk dia. Hadiah dari dia untuk saya, hadiah dari dia untuk diri sendiri.







Saya memilih jam yang ada pussycat doll ni. Makin ada anak, makin nak jadi budak budak lak aku. Oh, biarlah. Ikut suka aku lah. Ni adalah jam ke 3 aku yang betul betul serius lepas dah kahwin. Jam jam yang sebelum kahwin ntah apa apa brandnya dan ntah ke mana dah perginya. Hilang bersama kenangan kenangan lalu. Cet!



Terima kasih daun keladi Pa! Lebiu sangat sampai syurga! Muahhh!



Sekian..!

No comments: