SUMTIMES OK TO B A FREN. TQ ;)

Friday, July 16, 2010

Raya 2009 Edisi Perut Besar

Jum tengok masa Likha membesar bagaikan johan kat dalam perut Mama! Mama pun ikut jadi johan la masa tu. Hissh!! Cer tanya orang, masa tu memang la aku ni macam peti sejuk bergerak!! Masa ni Malikha 8 bulan dah menghuni in Mama's womb. Best best!







Raya pertama, tengoklah tah pape baju raya. Konon nak yang sopan sikit untuk pagi raya kan? Ni malas lagi preknen masa raya ni. Pastu tengok Suky Tevez dari zaman Likha dalam perut lagi dah nyakat Likha tak habis habis. Aku buat muka dengan redha nya.







Raya kedua, masa ni buat kenduri solat hajat dan doa selamat untuk aku. Kalau orang dulu dulu panggil Lenggang Perut. Aku takde nya duk berlenggang lenggang. Lenggang kangkung jer hari tu. Aku rasa masih ada yang mengamalkan majlis lenggang perut tu. Biasanya orang buat masa 7 bulan mengandung tapi dah time aku masa tu puasa kan?






Kawan kawan sejati pun di undang sekali. Raya tahun ni tak tahu la pulak macam mana. Masih ada gathering macam ni or tidak. Tapi jangan tak tahu, hampir ke semua mereka akan mendirikan masjid dalam tahun ni. Yang dah selamat 2, 3 orang pun ya. Alhamdulillah, ni berkat aku dulu la yang naik pelamin. Pastu semua berjangkit! Hahaha, seru dah sampai kan??



So tahun ni tak perlu lagi beraya dengan perut besar ok! Tahun tahun depan tak tahu la.



Sekian..!

1 comment:

Yoshi Aiko said...

ui..bulat sgt!!!!!